יום שבת, 31 במאי 2014

הלקוחות שלך רוצים שתוביל עבורם את הדרך


ממש כמו אצלך, גם ללקוחותייך יש קולות שונים המתערבבים לעיתים בראשם. קול ההיגיון מול קול הרגש. כשזה מגיע לתחום של רכישה (מוצר או שירות) זה ידוע, שבד"כ ההחלטה על הביצוע נובעת בסופו של דבר ממערך החלטות רגשי ולאו דווקא לוגי.
וזו הסיבה בדיוק שהמותג שלנו אמור לייצר חוויה ולא סיסמת מכירות נבובה. חווייה הולסטית - שלמה, המביאה את ההבטחה הטמונה במכירת המוצר או השירות שלך.
כולנו רוצים להרגיש שמקשיבים לנו, שאכפת מאיתנו ושקולנו נשמע באהדה בצד השני, כבעלי עסק וכמובן כלקוחות; ועל כך בדיוק עליכם לבסס את כל חווית המותג, השירות והשיווק שלכם.
לקוח שמחבב אותך, מאמין לך ורוצה להיות בקרבתך = זה היעד
איך עושים את זה? כן, הבסיס הוא אמת, בהירות וכנות. יש את עניין הידע והמקצועיות הברורים מאליהם ובעיקר, תנו ללקוח שלכם לחוש שאין לו מה לפחד. שאיתכם הוא בטוח, אתם תנווטו את הסירה הזו שלו אל חוף מבטחים ולא תנוחו עד שהמשימה תושלם
זה נשמע לכם קסום נכון ? אבל ככה זה צריך להיות.
שיהיה לכולכם חג שבועות שמח. ממני לימור
לעוד טיפים ומידע רב ערך על שיווק הוליסטי פורץ דרך הצטרפו אל קהילת השיווק שלי
https://www.facebook.com/groups/HolisticMarketinLimorShay/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה