יום שבת, 22 בפברואר 2014

איך הופכים סיכון לסיכוי וע"י כך מעלים את אחוז הסגירות מול לקוחות פוטנציאליים.


מדוע לקוחות פוטנציאליים לא הופכים ללקוחות אמיתיים
האם זה מסוכן להתחבר אליך? לרכוש את המוצר/שירות שהינך מציע? אני בטוחה שלא..
אבל איך זה נראה עייני הלקוח? איך מקטינים עבורו את הסיכון ומגדילים את אחוזי הסגירה?
אנשים פוגשים בכם ובתכנים שלכם ופשוט מתאהבים בכם בשנייה, ומספרים לכם כמה אתם מדהימים אבל עדיין לא קונים את המוצר/שרות/תהליך אותו אתם מציעים...
אז למה אין המשכיות? איך זה יכול להיות שהם לא פונים להתעניין,לקבל הצעת מחיר? או שאולי פנו
והחליטו שלא, מהן הסיבות? מה יש שם שעוצר מבעדם ומונע מלקוחות פוטנצייאליים להפוך ללקוחות אמיתיים?
המשיכו לקרוא בלינק המצורף
http://n.sendmsg.co.il/?p=1018376--834391712-560&lang=1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה